Friday, August 20, 2010

Saturday madness....


today is saturday..cm besala mmg sesuai mun nk bgn2 akhir..ibarat memanjakn dri sndirik ya nk..haha. Coz weekdays besa bgn awl pg keja..skali skala melantak xjuak apa. ok..aku tdk lepas bgn terkayo-kayo xtntu pasal..mgkin effect bgn aher kali..haha, jd utk mnghilangkan efffect ya, aku setting up aku pun carlos drums..sbb b4 tok aku dh bukak separate partsnya. Org di umh pun kuar juak tek..so aku pun saja2 jk nk menyegar mata dgn main drum..haha. after dat..dlm ngemas brg2 di umh, aku jumpa cd grind yg di trade dgn grindmates ku dlok (saudara abie yg hilang entah ke mana..haha), ada Misery Index, Rotten Sound, Assuck, Bolt Thrower, Exhumed, Cock & Ball Torture dll...mmg lineup band yg mengganas...so semangat grind dan metal ku tok nait 75% dh meternya..haha...nyway cd tok asa-asanya sesuai utk brader2 yg bok berjinak-jinak dgn grindcore...

No comments:

Post a Comment