Thursday, August 19, 2010

Friday Morning

Pagi tdk aku dh turun keja seawal pukul 7.00 pagi. My mom ada temujnji dgn my cuzen dkt klinik tanah putih. sblm ya timbul isu xda org nk ngnta, my dad pun tolak sana-sini so aku main perananla. Aku pgla anta my mom n my bro juak terus pagi tek..sebab kebetulan my bro keja dkt bgunan hock lee..xda mslh la bg aku. Dh nk dkt smpe ofis..pande terlupak nk singgah meli harian metro..haha, tp sbnrya dpn simpang umh aku ya ada org yg jual paper..aku jk yg mls nk singgah..keta rame nk.... Kebetulan ari tok ari jumat..ofismate si Ani ada meli harian metro ngn borneo post..sbrnya ari tok jk nya rajin meli paper sebab ada mcm2 hypermarket buat sale..haha, cgek ofis ya sama juak sbnrya..ilek punya ilek, Insp amat musa call..mintak tlg jd wakil pg ceramah kt hikmah..adeh2..tp aku tok xkesah juak sbnrya..aku tauk ritok xbpa glak busy then aku decide nk trun ceramah ya juak..ada juak oleh ilmu...sbb ada kegelapan yg perlu dikikis dlm drik ku tok..haha..nyway tok dh tghari..bos bsr xda, penyelia dh kuar pg the spring..pegawai lain pn xda..apa lgik..cbut jk lh..hah..sekian..

No comments:

Post a Comment